6 تفاوت تزریق فیلر و چربی – همیشه بروز باشید

این شامل 10,529 شرکت کننده بود که در طول مطالعه به بیماری قلبی مبتلا شدند، که ما آنها را با 16,730 شرکت کننده مقایسه کردیم. ما هیچ ارتباط کلی بین میزان مصرف چربی های اشباع شده شرکت کنندگان و خطر ابتلا به بیماری قلبی پیدا نکردیم. به دلیل خطراتی که چربی های ترانس دار مصنوعی در افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی دارند, FDA به تولید کنندگان مواد غذایی توصیه کرده است که حتما برچسب مواد غذایی را روی بسته بندیشان بزنند. برای هر مواد مغذی، برچسب تعداد گران یا میلی گرم که یک خدمت از آن غذا را فراهم می کند را لیست می کند.

ریه را به جای گوشت برای کسانی که رژیم لاغری دارند توصیه می کنند. راهکارها: در بین مواد غذایی و رژیم های دریافتی خود از نخود و توت فرنگی و سیب زمینی به وفور استفاده کنید. دمای اتاق را تنظیم کنید و از سرد بود محیط جلوگیری کنید. در صورت احساس بهبودی دوره درمانی خود را کامل کنید. در این صورت حداقل ظرفیت چربی گیر به دست آمده است. پزشکان از این آزمایش برای بررسی خطر وقوع سکته قلبی و مغزی استفاده میکنند. خطراتی که اینگونه چربی ها برای سلامتی ما ایجاد میکنند امروزه بر هیچکس پوشیده نیست اما بدلیل ارزانی و ایجاد طعم مطبوع در غذا، همچنان درصنعت تولید غذاها مورد استفاده قرار میگیرند.

در مقابل، پنتادکانوئیک اسید (یکی دیگر از انواع زیر چربی اشباع شده که معمولا در لبنیات یافت می شود) به طور کلی با ریسک کمتری از بیماری قلبی این به ما نشان می دهد که در نهایت، سلامتی ما تحت تاثیر قرار می گیرد ترکیبی از تمام مواد مغذی و اجزای زیست فعال (از جمله ویتامین ها، مواد معدنی و فیتوکمیکال ها) در غذاهایی که می خوریم. همچنین مطالعات نشان داده اند افرادی که به طور معمول تجربه قرارگیری در معرض تبعیض و آزار و اذیت قرار دارند مستعد تجمع اینگونه چربی ها در بدنشان هستند .

همچنین کلسترول بد خون، از غذاهای سرشار از کلسترول مانند گوشت قرمز و لبنیات جذب میشود. ما متوجه شدیم افرادی که چربی های اشباع شده بیشتری از گوشت قرمز و کره مصرف می کنند، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری قلبی هستند. ورزش خاصی برای برای درمان این بیماری وجود ندارد اما فعالیت مستمر (دست کم 5 بار در هفته و هر بار 20 دقیقه پیاده روی یا دویدن آهسته) بسیار مفید است. در تحقیقی در دانشگاه مریلند مشخص شد خاصیت آنتیباکتریال بروملین با باکتریهای عامل اسهال مبارزه میکند و برای درمان اختلالات روده مفید است.

در این شرایط علاوه از اینکه چربی از بین نمی رود بلکه جایی برای مصرف پیدا می کند. بلکه تمرکز بیشتر بر روی کاهش غذاهایی مانند گوشت قرمز و کره است که با خطر قابل توجهی بالاتری نسبت به سایر غذاهای حاوی چربی های اشباع شده مرتبط هستند. چربی های اشباع به چربی هایی گفته می شود که دردمای اتاق بصورت جامد هستند.اسیدهای چرب اشباع شده را می توان به مقادیر زیاد در محصولات حیوانی مثل گوشت قرمز، گوشت مرغ، شیر و کره پیدا نمود اما چربی های اشباع شده را می توان در محصولات گیاهی نیز پیدا کرد. چربی های ترانس دار طبیعی در مقادیر بسیار کمی در محصولات خاص حیوانی یافت می شوند از طرف دیگر، چربی های ترانس دار مصنوعی اضافه شده، طی فرآیند تولید در انواع محصولات غذایی گنجانده می شوند.

کره حیوانی محصولی لبنی است که از شیر یا خامه تهیه میشود و از چربی و پروتئین شیر و آب تشکیل میگردد و در فرآوری آن از شیر تازه گاو، ۸۲ درصد آن چربی، ۱۶ درصد آب و ۲ درصد املاح شیر استفاده میشود. در استئاتوهپاتیت غیرالکلی علاوه بر تجمع چربی، کبد ملتهب و آسیبدیده است. بهعنوان یک ویتامین محلول در چربی، ویتامین D به مقدار زیاد از طریق ادرار از بدن شما خارج نمیشود. استفاده زیاد از شامپوی خشک میتواند باعث ایجاد ذرات ریز در مو بشود بنابراین فقط در مناطقی که موها چرب هستند استفاده کنید .

بنابراین چاق کننده نیست و برای رژیمهای لاغری در آش و سوپها استفاده میشود به عنوان جایگزین گوشت قرمز. بادام و سایر آجیل ها برای سلامت قلب نیز مفیدند. ولی تحقیق جدید ما پیشنهاد می کند که به جای توجه به مقدار چربی اشباع شده ای که مصرف می کنیم، باید به این موضوع نیز توجه کنیم که چربی اشباع شده از چه منابع غذایی تامین می شود. غذاها با توجه به تاثیرشان بر مقادیر قند خون، دامنه ای از صفر تا صد دارند. این چربی اشباع شده در آواکادو باعث عدم جذب قند خون میشود. هر یک از این مواد مغذی ممکن است تأثیر بگذارد بیماری قلبی خطر از طریق مختلف مسیرهای مرتبط – مانند تأثیر آنها بر قند خون، سطح کلسترول یا التهاب.

چربی هایی که در دمای اتاق بصورت مایع هستند از چربی های خوب بشمار می آیند، بطور مثال روغن زیتون و یا روغن آووکادو وهمچنین روغن ماهی، انواع آجیل و دانه های مختلف جزء چربی های خوب هستند. چربی ها و روغن ها ترکیبات و خواص متفاوتی دارند که بعضی از آن ها مشترک است.چربی ها در حرارت اتاف جامد و روغن ها مایع هستند. روغن نارگیل و نخل عمدتا از چربی های اشباع شده تشکیل شده اند. تا سال 1983 ، اگر یک غذای سرخ شده در یک فست فود معمولی سفارش می دادید ، یک محصول ترد و طلایی به دست می آوردید که در یک گاو از پیه گوشت گاو یا روغن های گرمسیری ، سرشار از چربی اشباع شده ، سرخ شده است.

به عنوان مثال، اسید پالمیتیک (یک زیرنوع چربی اشباع شده) در گوشت قرمز در مقایسه با پنیر و ماست فراوانتر است. به عنوان مثال، این که دو یا سه تخم مرغ مصرف کرده اید تا احساس سیری و رضایت از غذا خوردن شما در شما شکل بگیرد، قابل پیگیری است. به عنوان مثال، اگرچه پنیر و ماست حاوی چربی های اشباع شده هستند، اما حاوی مواد مغذی مانند ویتامین K2 و پروبیوتیک ها نیز هستند. این ترکیبها همچنین فشار خون بالا را نیز کاهش میدهند. ما همچنین دادههای مربوط به عادات غذایی آنها را به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل خود بررسی کردیم.

کلسترول خون بالا با بررسی سطح کلسترول در خون تشخیص داده می شود. چربی های اشباع شده باعث بالا رفتن کلسترول بد یعنی LDL در خون می شوند. مطالعاتی وجود دارند که نشان می دهند هر دو نوع چربی های ترانس ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را با افزایش کلسترول LDL و کاهش کلسترول HDL افزایش دهند. کلسترول در بدن به دو شکل لیپوپروتئین با چگالی پایین (کلسترول بد خون یا LDL) و لیپوپروتئین با چگالی بالا (کلسترول خوب خون یا HDL) وجود دارد.

این چربی ها سطح تری گلیسیرید را کاهش می­دهند و از آریتمی های قلب (ضربان­های غیرعادی قلب) جلوگیری می­کنند، فشار خون را پایین می آورند و از آرترواسکلروز(گرفتگی رگ ها) جلوگیری می کنند. دو منبع برای کلسترول و تری گلیسیرید وجود دارد: منابع غذایی و منابع درون زا (که در بدن تولید میشوند). لازم است برای کاهش میزان تری گلیسیرید از طریق دارو و تغییر سبک زندگی با پزشک و متخصص تغذیه همکاری کنید. در انیجاست یک رنگی را مشاهده می کنید. شنا كردن: شنا یک ورزش عالی است که میتواند برای کاهش وزن انجام شود؛ زیرا با درگیر کردن قسمت شکم، پهلو و بازوها، وضعیت بدنی شما را بهبود میبخشد و ماهیچه ها را تقویت میکند که به سوزاندن سریعتر چربی کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید