40 روش سریع برای کاهش وزن

بسیاری از تحقیقات علمی نشان می دهد که اگر فعالیت فیزیکی بطور منظم و معمول انجام شوند، می توانند ریسک بوجود آمدن بیماری های فاسد کننده مثل آلزایمر و پارکینسون را تاخیر بیندازند یا کاهش دهند. در واقع تمرین کردن با دوچرخه ثابت ریسک پیدایش بسیاری از بیماری ها را کاهش دهد، علائم بیماری ها را به تاخیر بیاندازد و سیستم ایمنی را برای مدت طولانی تری در افراد مسن حفظ کند. فیبر محلول میتواند جذب کلسترول در جریان خون را کاهش دهد. ویتامین دی ویتامینی است که عمدتا از طریق نور خورشید به بدن جذب می شود، و برای سلامت استخوان و دندان مفید است.

ورزش کردن باعث می شود که بدن به جذب انسولین حساس تر شود. تمرین با دوچرخه ثابت باعث ترشح آندروفین و ایجاد حس خوب در فرد می شود. خوردن غذاهای خاص در هنگام ابتلا به برخی بیماریها میتواند مدفوع چسبنده ایجاد کند. آلدئیدها ترکیباتی سمی هستند که در اثر اکسیدهشدن روغن در دمای بالا ایجاد میشوند و میتوانند باعث آسیب به سلولهای بدن و افزایش بیماریهای قلبی و عصبی شوند. طبق یافته های دکتر چی پنگ ون از ۴۰۰ هزار نفر، اگر افراد بالای ۱۲ سال بطور میانگین ۱۵ دقیقه در روز فعالیت فیزیکی انجام دهند، میزان امید به زندگی در آنها به اندازه ۳ سال افزایش پیدا می کند.

با این آزمایش توانست میزان روغن پالم را در سطوح 20%، 15%،10% و حتی در سطح 5% هم اندازه بگیرد. اولتراپی یک درمان اولتراسوند غیر جراحی است که برای استفاده در زیر چشم به اندازه کافی ایمن و بیخطر است. از این مکمل ها در درمان بیماری ام اس و سایر بیماری ها استفاده می شود. این موضوع سبب می شود کیفیت تزریق پایین آمده و نیاز به تزریق مجدد پیدا کند .در برخی از افراد ممکن است چربی تزریق شده به صورت سخت و ناصاف تبدیل شود. تمرین کردن به ما کمک می کند که حال خوبی داشته باشیم و این تاثیر مثبت فقط به صورت روانی نیست و بدن ما نیز به آن نیاز دارد.

این نوع ورزش می تواند امید به زندگی را نیز افزایش دهد. حداقل ۱۰ دقیقه گرم کردن و انجام ورزش های کششی می تواند از گرفتگی عضلات جلوگیری کرده و همچنین توان شما را برای انجام تمرینات افزایش دهد. هندوانه دارای سیترولین است که در کاهش کلسترول مفید است و از گرفتگی عروق قلب جلوگیری می کند. این ورزش با سوزاندن حدود 700 کالری در ساعت سبب کاهش وزن و لاغری افراد می شود. به عنوان مثال، یک مطالعه شامل بیش از 125،000 شرکت کننده در این زمینه نشان داد افرادی که بیشترین فروکتوز را مصرف می کردند 62٪ ابتلا به نقرس بیشتر داشتند.

وقتی تمرین یا ورزش می کنیم، ماهیچه ها از گلوکز به عنوان سوخت استفاده می کنند و در نتیجه سطح قند خون کاهش پیدا خواهد کرد. اما کاهش وزن تا ۱۰درصد برای بیماری پیشرفتهتر توصیه میشود. این ویتامین تنها در منابع گیاهی و در منابع چربی حیوانی یافت میشود. این درست نیست کارشناسان توصیه میکنند که چربیهای اشباع بیش از ۶٪ از مصرف روزانه مواد غذایی نباشد. یک مشت تخمه آفتابگردان ۵۵ درصد تیامین یا همان ویتامین ۱ Bموردنیاز روزانه افراد را تامین می کند. در این مقاله فواید استفاده از دوچرخه ثابت برای زنان پرداخته شد اما این نکته را به خاطر داشته باشید که مقدار کمکی که یک دوچرخه ثابت به شما در راستای اهدافی چون، لاغری و کاهش وزن، تناسب اندام و بدنسازی، تقویت پاها و لاغری ران و اندام تحتانی می تواند کند به مدت زمانی که برای تمرین با دستگاه اختصاص میدهید، مقدار کالری دریافتی روزانه و اکتیو بودن در زندگی روزمره تاثیر مستقیمی دارد.

اگر به سطحی از قدرت و سرعت برسید که بتوانید ۱۵۰ دقیقه در طول هفته برای تمرین با دوچرخه ثابت وقت بزارید این زمان می تواند برای چربی سوزی لاغری و کاهش وزن بسیار مفید باشد. کیسی توصیه میکند این دمنوش را به مدت طولانی هر روز مصرف نکنید. بهترین نواحی برای دریافت چربی مورد نیاز را انتخاب میکند. برخی افراد ساعتهای متمادی در طول روز به صفحه تلوزیون یا گوشی یا مانیتور خیره میشوند.این کار فشار بسیار زیادی به چشمها وارد میکند و در نتیجه رگهای خونی در اطراف چشم بزرگ میشوند و موجب میشوند دور چشم تیره به نظر بیاید.

تجمع فشار: دلیل اصلی شکستن یا لب پر شدن دندان هنگام شکستن تخمه، تجمع ناگهانی فشار در لبه نازک دندان است. به همین دلیل از منابع بسیار خوب آهن به شمار مى آید و در افرادى که کم خون بوده و دچار فقر آهن هستند، مى توان مصرف جگر سیاه را به مقدار معین توصیه کرد. نسبت به گوشت جگر سیاه خواص کم و ضررهای بیشتری دارد. مهم است بدانید که تمرین با شدت بالا باعث می شود که کالری بیشتری بسوزانید؛ هرچند تمرین کردن با شدت بالا و اینکه برای مدت طولانی پدال بزنید کار سختی است.

چیزی که مهم است بدانید این است که ورزش کلسترول خوب را ترویج می دهد و از میزان کلسترول بد کم می کند. ورزش کردن با دوچرخه ثابت می تواند به شما کمک کند تا کالری زیادی بسوزانید و در نتیجه وزن کم کنید. کرفس پخته شده کمی کالری بیشتر یعنی حدود ۲۷ کالری در هر پیمانه دارد. درست است در برخی از دوچرخه ها شما هزینه ای که پرداخت می کنید کمتر از تردمیل باشد، هرچند اسپینینگ های حرفه ای نیز وارد بازار شده اند که دست کمی از قیمت تردمیل ها ندارند.

یکی دیگر از دستگاه های ثابت باشگاهی که مناسب تمامی ورزشکاران و بدنسازان می باشد، دوچرخه ثابت می باشد. نمودار سنجش برای مردان براساس بدنی متشکل از ۱۵ درصد چربی، ۱۵ درصد استخوان، ۴۵ درصد عضله و ۲۵ درصد دیگر بافتها تعیین گشته و در زنان از ۲۷ درصد چربی، ۱۲ درصد استخوان، ۳۶ درصد عضله و ۲۵ درصد دیگر بافتها تعیین شده است. روغن ماهی خون را رقیق می کند، اگر دارای این مشکل هستید قبل از اینکه دارو را مصرف کنید، با پزشک خود مشورت کنید. بر اساس بسیاری از مطالعات علمی، ورزش کردن و انجام فعالیت فیزیکی بصورت منظم، باعث بهبود وضعیت، در افرادی که مشکل کلسترول دارند خواهد شد.

تمرین با این دستگاه یک راه ملایم و بدون شوک برای بهبود مفاصل است؛ ولی همیشه باید پیش از شروع ورزش با دکتر خود مشورت کنید. نصف فنجان از این ماده غذایی می تواند 2 گرم فیبر محلول ارائه کند. بسته به نوع شدت بیماری و وضعیت بیمار، مصرف 7تا9 فنجان قهوه در هفته توصیه می شود. با تردمیل می توانید برنامه های متنوع هوازی را اجرا کنید و ضربان قلب و شدت تمرین خود را بالا و پایین ببرید.در تمرین با تردمیل، دستتان نسبت به دوچرخه ثابت بازتر است. این کار بستگی به شما دارد که مایل هستید یک تمرین هوازی طولانی مدت با شدت کم یا متوسط و ۲ تا ۳ بار در هفته، یا یک تمرین اینتروال ( مرین با شدت خیلی بالا) برای یکبار در هفته انجام دهید.

شما میتوانید سرعت تردمیل را کم و زیاد کرده و شیب تردمیل را به سمت بالا یا پایین تنظیم کنید. برای مثال، مقداری ذرت بینمک یا چوبشور روی گیرنده تلویزیون یا در گوشهاي از گنجه لباسها قرار دهید و شبها با خوردن آنها هوس غذا خوردن در طول شب را در خودتان از بین ببرید. اولین چیزی که در تصمیم گیری شما مهم هست، هدف شما از خرید این وسایل بدنسازی و ورزشی می باشد. میشود که فیتنس کاران متناسب با هدف خود ار انجام این ورزش حوزه تخصصی خود را انتخاب میکنند.هر کدام از انواع فیتنس مربی مخصوص به خود را نیز دارد پس موقع انتخاب مربی فیتنس حتما به این نکته توجه داشته باشید.یکی دیگر از تفاوت های بارز هرکدام از این رشته ها در برنامه فیتنس و بدنسازی است که از سوی مربی خود دریافت میکنید.

دوچرخه های اسپینینگ یا دوچرخه ثابت ها نیز جزوی از وسایل و لوازم ثابت باشگاه ها می باشد که بیشتر افرادی که فرصت باشگاه رفتن را ندارند به سراغ این وسایل می روند و باشگاه را به منزل خود می آورند و هدف چربی سوزی و لاغری خود را با دوچرخه یا تردمیل ادامه می دهند. ماجرا این نیست که چربیها در جایی ذخیره بشوند که تحرک کمتری دارد. نکته ی جالب اینجاست که برای شروع ورزش هیچوقت دیر نیست و همیشه می تواند برای تان مفید باشد. پزشکان می گویند، ورزش کردن یک راه پیشگیری عالی بر علیه بیماری های مربوط به کهولت سن است.

فقط یک مشکل وجود داشت: معلوم شد که چربی های ترانس حتی از چربی های اشباع شده ناسالم هستند. مشخصه دیابت، وجود قند اضافی در خون است. وجود 2 اسید چرب غیر اشباع polyunsaturated یعنی اسید لینولئیک (linoleic acid یا امگا 6) و اسید آلفا لینولنیک (alpha linoleic acid یا امگا 3) برای ساخته شدن هورمون و سلول ها ضرورت دارد. قاعدگی نامنظم یا پریود نامنظم که هر خانمی حتی شده یکبار هم با آن مشکل داشته است با مصرف آبغوره درمان میشود.

پروین منصوری معاون پژوهشی مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، اظهار داشت: سلولدرمانی یکی از روشهای نوین درمان در زمینه بافت و پوست است که در مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی کارهای تحقیقاتی بسیاری در این زمینه در حال انجام است که ترمیم زخم و جوانسازی پوست یکی از این اقدامات به شمار میرود. این سبک از تمرینات که از ظهور آن کمتر از ۱۰ سال می گذرد، راهکاری علمی و کاربردی برای مقابله با عادی سازی و متعادل کردن سطح متابولیسم بدن پس از آغاز یک دوره تمرینی دارد.

تردمیل حتی محدودیت سنی ندارد و هر فردی با هر قدرت جسمی اگر شرایط پیاده روی را داشته باشد می تواند از آن استفاده کند. در این نوع رژیم افرادی که قصد لاغری دارند به دلیل مسائل اخلاقی، زیست محیطی و حتی سلامتی نباید هیچ گونه ماده غذایی حیوانی مصرف کنند. در واقع فواید سلامتی دوچرخه ثابت بسیار شگفت انگیز است. اگر بخواهیم از فواید پیاده روی و دویدن بگوییم، موارد بسیاری را مطرح کنیم که در مقالات قبلی بیشتر درموردش صحبت شده است. محققان ۳۰ دقیقه ورزش هوازی مانند پیاده روی سریع یا آهسته دویدن را حداقل ۴ بار در هفته توصیه می کنند .

دیدگاهتان را بنویسید