خواص نارگیل چیست؟

تمرینات HIIT مزایای زیادی دارند که یکی از مهمترین آنها از بین بردن چربی نواحی شکم میباشد. پیش از ادامه بحث، لازم به ذکر است که مهمترین فاکتور در دستیابی به اهداف ورزشی، میزان تلاشی است که برای انجام تمرینات به کار میبندید. چربی های اشباع نشده به عنوان چربی های ضروری شناخته می شوند چراکه بدن آنها را نمی سازد و برای ساختن آن به غذا نیاز است. اگرچه میوه و سبزیجات خام برای بهبود سلامتی کلی ما ضروری هستند ، اما حجم معده را افزایش می دهند. بر اساس دستورالعملهای سلامت و بهداشت حداقل دو جلسه فعالیت قدرتی یا مقاومتی برای هر فرد ضروری است.

با این حال، در برخی مدل ها نیز قابلیت تنظیم این ویژگیها بر اساس قد و میزان راحتی فرد در نظر گرفته شده است. دوچرخه ثابت ایستاده، قابلیت تنظیم وضعیت رکاب زدن به صورت نشسته بر روی زین یا ایستاده را دارد. دوچرخه ثابت نشسته عموما برای افراد مسن و یا دارای مشکلاتی همچون درد زانو و کمردرد مناسب خواهد بود. دوچرخه ثابت اسپینینگ نیز نوع حرفهای تر محسوب میشود و مناسب افرادی است که میخواهند مشابهترین تجربه به دوچرخهسواری حقیقی با سرعت بالا و شدت چربیسوزی زیاد را تجربه کنند.

این روش برای نوزادانی خوب است که با گرفتن مادر مشکل دارند. در برخی موارد نیز ممکن است توده چربی پر از چرک شده یا همچون سنگ سفت و سخت شود. موارد درخواست تست: این تست در موارد مشاهده علائمی مبنی بر التهابات و یا بدخیمی ها و همچنین علائم مربوط به رماتیسم مفصلی مانند درد و ورم مفاصل در خواست می شود. ترشح انسولین و علائم مرتبط با دیابت را بهبود می بخشد. لوازم ورزشی به شما کمک میکنند تا با افزایش مصرف کالری، یک سمت از معادله را بهبود بخشید. به علاوه، افراد باید دقت کنند که مصرف نان، سس و چاشنی ها در کنار گوشت های گیاهی باعث افزایش کالری، قند و چربی مصرفی روزانه خواهد شد.

این بدان معنی است که اگر مقدار قابل توجهی تغییر در وزن بدن ایجاد شود (چه وزن اضافه و یا کم شود)، این سلولها می توانند افزایش یا کاهش پیدا کرده و بر نتایج کلی این روش تأثیر بگذارند. چربی یک نوع ماده مغذی است و مانند پروتئین و کربوهیدرات عمل می کند ، زیرا بدن برای تولید انرژی ، جذب ویتامین ، محافظت از قلب و سلامت مغز به چربی نیاز دارد اما گاهی اوقات خوردن چربی باعث افزایش سایز دور کمر می شود ، کلسترول را بالا می برد و مشکلات قلبی را در بعضی از افراد ایجاد می کند اما همه چربی ها این گونه نیستند و چربی های خوب مانند چربی های غیراشباع با اسید چرب امگا 3 تاثیر متضاد دارند.

این مکملها به ایجاد تعادل در هورمونها (که باعث ذخیرهسازی چربیها و حتی مانع از آب شدن آنها میشوند) کمک میکنند. این چربیها بهطور عمده در روغنزیتون و بادامزمینی یافت میشوند. ضمن اینکه با عضلهسازی و افزایش قوای بدنی، میزان کالریسوزی در هر بار تمرین نیز افزایش خواهد یافت چون با شدت بیشتری تمرین خواهید کرد. به مرور و با افزایش سن، استخوانها ضعیفتر میشوند و لازم است تا فعالیتهای مناسب برای کند کردن این روند در برنامه هفتگی هر فرد گنجانده شود. تمرینات تناوبی با شدت بالا (High Intensity Interval Training)، از موثرترین انواع ورزش برای سوزاندن کالری و کاهش وزن محسوب میشوند.

دوچرخه ثابت یک وسیله ورزشی عالی برای کالری سوزی و کاهش وزن محسوب میشود. به عنوان مثال، یک فرد ۶۰ ساله با قد ۱۸۸ و وزن ۸۴ کیلوگرم، با یک ساعت تمرین با شدت متوسط با دوچرخه ثابت، ۹۵۴ کالری انرژی مصرف خواهد کرد. هدف بسیاری از افراد از خرید دوچرخه ثابت و الپتیکال کاهش وزن و چربی سوزی است. زندگی آنلاین: ویروس تبخال ساده مولد زخمهایی در بیرون و درون دهان، نواحی تناسلی و پوستی و دیگر بخشهای بدن است. همان طور که در بخشهای آتی خواهیم دید، دوچرخه ثابت مزایای دیگری دارد که لازم است در تصمیمگیری لحاظ شوند.

بیماری قلبی عروقی، که شایع ترین علت مرگ در مبتلایان به بیماری کبد چرب است. با این حال اگر قصد دارید به طور جدی به حجم بدن خود اضافه کرده و بدن ورزیدهتری داشته باشید، اتکا به هیچ یک از این دو وسیله کافی نبوده و لازم است در کنار تمرینات کاردیو با دوچرخه ثابت یا الپتیکال، حتما تمرینات قدرتی به برنامه هفتگی خود اضافه کنید. با این حال نکته مهمی که باید به آن توجه کنید آن است که هیچ یک از این لوازم بدون توجه به رژیم تغذیه برای شما معجزه نخواهند کرد. سطح HDL شما بخش مهمی از خطر بیماری قلبی و عروقی شما است و قطعاً باید با پزشک خود در مورد آن مشورت کنید.

لازم است که به مدت 9 تا 12 ساعت قبل از آزمایش ناشتا باشید. اگر به دنبال راههایی برای جوانسازی دور چشم می گردید تا ظاهر جوان و شاداب به چشم خودبدهید این راهکار های غیر جراحی که در ادامه برای هر مشکل بررسی می کنیم می توانند به شما کمک کنند. یک رژیم متعادل و صحیح و تمرینات ورزشی دست در دست هم میتوانند به دستیابی شما در اهداف چربیسوزی و از دست دادن کالری کمک کنند. از بین بردن این چربی اضافه کار خیلی سختیست؛ اما خوشبختانه فعالیت ها متفاوت و بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک می کنند از دست این چربی ها نجات پیدا کنید.

آیا این بدان معنی است که شما هر روز 2،000 کالری بخورید؟ ممکن است در زمان عمل با شرایطی روبرو شوید که انتظارش را نداشته باشید، به طور مثال پزشک مشخص کرده است که مدت زمان عمل یک ساعت است اما بیشتر زمان ببرد باید آگاه باشید که مدت زمان عمل متناسب با ناحیه تزریق و نوع پوست متغیر است. تمرینات پربرخورد به طور خلاصه، تمریناتی هستند که در حین انجام آنها هر دو پا از روی زمین جدا میشود: مثل دویدن، لیلی، طناب زدن، و حرکت پروانه. در یک بیان خلاصه، اگر اولویت شما اضافه کردن اندکی حرکات قدرتی است، دوچرخه ثابت انتخاب بهتری خواهد بود.

با این حال اگر از بین این دو گزینه، به دنبال بهترین وسیله ورزشی خانگی برای عضلهسازی باشید، دوچرخه ثابت انتخاب بهتری برای اضافه کردن به حجم عضلات خواهد بود. بدون شک الپتیکال در این زمینه عملکرد بهتری خواهد داشت چون عملکرد آن به شدت تمرین وابسته نیست. حداقل به اندازه تمرینات پربرخورد مثل دو، پرش و پیادهروی کارایی نخواهند داشت. بنابراین از نظر تاثیر بر روی فاکتورهای سلامتی عملکرد یکسان خواهند داشت. برای این منظور تمرینات مقاومتی و فعالیتهای پر برخورد (high impact) باید مد نظر قرار گیرند. متاسفانه هر دو وسیله دوچرخه ثابت و الپتیکال به صورت کم برخورد (low impact) طراحی شدهاند.

از آنجایی که هر دو وسیله دوچرخه ثابت و الپتیکال، بیشتر با هدف تقویت کاردیو طراحی شدهاند، هیچ کدام وسیله ورزشی اختصاصی برای اضافه کردن حرکات قدرتی به برنامه شما محسوب نمیشوند. همچنین از این روش میتوان برای افراد بیماری استفاده کرد که چربی قسمتهای مختلف بدن آنها به دلیل ضربه، سوختگی و یا بیماریهایی از قبیل اسکلرودنا، لیپودیستروفی، ایدیوپاتیک و آتروفی از بین رفته است. میشود؛ به همین دلیل لازم است افراد دیابتی سالانه چربیهای خونشان را اندازهگیری کنند. متاسفانه ابعاد گامها و محل قرارگیری پاها در بسیاری از مدل های الپتیکال ثابت است که موجب میشود برخی افراد هنگام تمرین با آن احساس ناراحتی کنند.

همانطور که به آن اشاره شد، این بافت در نوزادان وجود داشته و عمل مهم حفاظت در برابر سرما را در ماه های اول تولد بر عهده دارد. به گفته سازمان غذا و داروی آمریکا حداکثر کل چربی مصرفی روزانه فرد اگر یک رژیم غذایی حاوی ۲,۰۰۰ کالری در روز را دنبال می کند برابر با ۷۸ گرم است. در حقیقت چربی موجود در ۱۰۰ گرم تخمه هندوانه ۸۰ درصد از نیاز روزانه به چربی را برآورده میسازد.

انجمن قلب آمریکا توصیه میکند که بیش از ۵ تا ۶ درصد کالری روزانه از چربیهای اشباع تامین نشود. مزیت هر دو وسیله این است که شما میتوانید چربیهای اضافی ناحیه شکم را با حداقل احتمال آسیب دیدگی در مفاصل و به شیوهای موثر از دست بدهید. با این حال اگر شدت تمرین بر روی دوچرخه ثابت کمتر باشد، انرژی از دست داده شده ۵۸۸ کالری خواهد بود. حال آنکه اگر این دانههای مغذی با نمک مصرف شوند، خاصیت خود را از دست داده و موجب افزایش فشار خون نیز خواهند شد. آن ها همچنین توانایی خود برای ارتباط با دیگر سلولها را از دست میدهند.

در واقع علت اهمیت مصرف کالری برای ما، از دست دادن چربی اضافه بدن میباشد. اگر شما برای شدت دادن به تمرین تلاش نکنید، میزان کالری سوزانده شده با دوچرخه ثابت کمتر از الپتیکال خواهد بود. فستینگ متناوب بدن شما را در یک چرخه متناوب روزه داری و خوردن قرار می دهد که البته با روزه داری که ما میشناسیم تفاوت هایی دارد. حال، به بررسی شباهتها و تفاوت های دوچرخه ثابت و الپتیکال خواهیم پرداخت. با این حال، اگر ترجیح نهایی شما دوچرخه ثابت است، لازم نیست نگران این نقطه ضعف باشید.

با این حال، مطالعات نشان دادهاند پدال زدن تا حدی به تقویت استخوانهای پا کمک میکند. بنابراین انجام تمرینات خانگی با این وسایل ورزشی، به تقویت سلامت استخوانهای افراد کمک زیادی نخواهد کرد. همان طور که پیش از این اشاره شد، میزان کالری مصرف شده در حین تمرین با هر دستگاه ورزشی، تا حدی به پارامترهای شخصی بستگی دارد. اما در مورد الپتیکال، خوشبختانه این وسیله نیز تا حدی میتواند در عضلهسازی به شما کمک کند. هنگام تمرین با این وسیله دستها و پاهای شما به روشی متفاوت از هنگام دویدن حرکت خواهند کرد، به همین دلیل کنترل آن برای برخی افراد دشوار است.

دیدگاهتان را بنویسید